سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعیین تکلیف خانه های تخریب شده اطراف متروپل

استاندار خوزستان از مالکان خانه های تخریب شده اطراف متروپل خواست برای تعیین تکلیف ملک خود به فرمانداری آبادان مراجعه کنند.

صادق خلیلیان ، استاندار خوزستان گفت : مالکان خانه های تخریب اطراف متروپل آبادان برای اسکان و تعیین تکلیف ملک خود به فرمانداری این شهرستان مراجعه کنند.

به گفته او بعد از انجام مراحل آواربرداری بعد اجتماعی ماجرا آغاز می شود و خسارت صاحبان مغازه هایی که آسیب دیده اند و دیه جانباختگان ریزش ساختمان متروپل از محل اموال مالک آن پرداخت می شود.

استاندار خوزستان پیش از این از دستگیری ۱۳ نفر شامل برخی مقامات شهری فعلی و سابق، برخی کارکنان شهرداری ناشران فنی از جمله نظام مهندسی و مسکن و شهرسازی و برخی افراد از دولت سابق که با مالک ارتباط داشتند خبر داده بود.

این مسئول به چهار بخش شدن کار ساختمان متروپل اشاره کرد و گفت : در حال حاضر بخش اول و دوم مراحل پایانی را سپری می کند و بعد از آن کار وارد فاز سوم آواربرداری و روشن شدن تکلیف باقی مانده ساختمان می شود.

او شمار جانباختگان تا این لحظه را ۳۷ نفر اعلام کرد و گفت: مراحل یافتن مفقودشدگان نیز همچنان ادامه دارد اما که احتمال می رود برخی از آن ها در بخش های سوم و چهارم باشند که جستجو در این مناطق نیز ظرف امشب تا ۲۴ ساعت آینده پایان خواهد یافت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.