سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 امتیازات ویژه وزارت علوم در حمایت از پژوهش و اختراع‌ها

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه ارزش‌بخشی به دانش و نوآفرینی برون‌داد دانشگاه است گفت: وزارت علوم با اعطای امتیازات و مشوق هایی از کسانی که با پژوهش و اختراع خود برای علم ارزش افزوده تولید می‌کنند حمایت می‌کند.

آقای زلفی‌گل صبح امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه صنعتی سهند گفت: باید بین افرادی که به صورت مرسوم و عادی فعالیت علمی دارند و کسانی که با تلاش مضاعف در رشته خود تحول آفرینی می‌کنند فرق باشد و افراد تلاشگر تشویق شوند.

در آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی برای اعضای هیئت علمی که در زمینه ترویج علم در کشور فعالیت علمی بین المللی، اختراع و نوآوری، فعالیت فرهنگی و پژوهش کاربردی فعالیت ویژه داشته باشند پایه تشویقی تا پنچ پایه در نظر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به نسبت اعضای هیئت علمی با مرتبه دانشیاری و استادی در دانشگاه صنعتی سهند به کل اعضای هیئت علمی و تعداد مقالات علمی این دانشگاه گفت: بازدهی و بهره وری علمی در دانشگاه سهند قابل تحسین است.

وزیر علوم از خدمات دکتر قره‌باغی در زمان تصدی مدیریت این دانشگاه و پیشرفت‌های خوب این دوره قدردانی و به دکتر فاتحی‌فر سرپرست دانشگاه توصیه کرد حتماً از تجربیات روسای قبلی استفاده کند.

زلفی‌گل در پایان ضمن معرفی دکتر اسماعیل فاتحی‌فر به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی سهند از خدمات و تلاش‌های دکتر مصطفی قره‌باغی و نیز روسای پیشین این دانشگاه قدردانی کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.