سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

ضرورت حمایت از طرح‌های تولیدی و صنعتی در استان آذربایجان شرقی

خلیل الهی بر ضرورت توسعه و حمایت از طرح‌های تولیدی و صنعتی به خصوص در مناطق محروم و کم برخوردار برای فراهم شدن زمینه اشتغال پایدار تاکید کرد.

آقای خلیل الهی گفت: در عمل به منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال دستگاه قضایی، کمک به حل مشکلات کارآفرینان را وظیفه خود می‌داند و در این راستا در سطح استان آذربایجان شرقی با برگزاری جلسات تخصصی و بازدید‌های میدانی در جهت کمک به حل مشکلات واحد‌های تولیدی گام‌های موثری برداشته شده است

وی در بازدید از مجتمع معدن مس انجرد اهر این طرح تولیدی و  صنعتی را یک پتانسیل عظیم و فرصت سرمایه گذاری مناسب برای اشتغال مردم این منطقه ذکر کرد .

اشتغال مستقیم بیش از ششصد نفر از جوانان منطقه در این مجتمع گامی مهم برای کارآفرینی و رونق اقتصادی منطقه می‌باشد که امیدواریم در فاز‌های بعد این رقم رشد قابل توجهی پیدا کند.

وی به ظرفیت بالای معدنی شهرستان  اهر اشاره کرد و  گفت:دادگستری استان اجرای طرح‌های توسعه‌ای در حوزه معدن منطقه اهر و ارسباران را با لحاظ مسائل زیست محیطی و رعایت استاندارد‌های لازم یک ضرورت برای ایجاد اشتغال پایدار می‌داند و از سرمایه گذاران و فعالان این واحد‌های معدنی حمایت می‌کند.

 در راستای تحقق شعار سال و رفع موانع تولید جلساتی به صورت ماهانه با حضور سازمان‌های ذیربط برگزار می‌شود که موانع و مشکلات طرح‌های تولیدی مورد بررسی قرار می‌گیرد که در این راستا با بازدید از معدن موفق مس انجرد که اشتغالزایی قابل توجهی دارد و در خصوص احداث سد باطله مشکلاتی داشتند که از محل بازدید به عمل آمد که انشالله به زودی با تشکیل جلسه اختصاصی در این خصوص برای رفع مشکلات آن اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.