سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صف خرید و فروش سهام در ۱۱ خرداد

در ساعت ۹:۵۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و ۴۲۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۰ هزار و ۲۸۴ واحد قرار گرفت.

امروز چهارشنبه (۱۱ خرداد) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با اُفت ۲۶۲ واحدی در ارتفاع یک میلیون و  ۵۴۲ هزار و ۴۴۸  واحد قرار گرفت.

در ساعت ۹:۵۰ دقیقه شاخص کل بورس با اّفت ۲ هزار و ۴۲۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۰ هزار و ۲۸۴ واحد قرار گرفت.


شاخص کل هم وزن هم با رشد ۷۰۳ واحد در ارتفاع ۴۲۹ هزار و ۲۵ واحد قرار گرفت. سه نماد نوری، شپنا و شتران بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند.



نماد آسیاتک، شستا و‌ های وب پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار هستند. شاخص کل فرابورس هم با اُفت ۳۶ واحد در ارتفاع ۲۱ هزار و ۳۶۷ واحد قرار گرفت. سه نماد آریا، تجلی و بپاس بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند.

قچار پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. در این دقایق ۴۹ نماد در صف خرید و ۳۵ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۰:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۰ هزار و ۷۸۶ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد هزار و ۲۱۲ واحد در ارتفاع ۴۲۹ هزار و ۵۳۳ واحد قرار گرفت.

سه نماد کگل، نوری و شپنا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. آسیاتک، شستا و خودرو پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است.

شاخص کل فرابورس هم با اُفت ۳۹ واحد در ارتفاع ۲۱ هزار و ۳۶۴ واحد قرار گرفت. سه نماد آریا، ددانا و بمپنا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. ددانا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۲۵۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۴۵۴ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۴۱۶ واحد در ارتفاع ۴۲۹ هزار و ۷۳۸ واحد قرار گرفت.

سه نماد کگل، نوری و شپدیس بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. آسیاتک، شستا و خودرو پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است.

شاخص کل فرابورس هم با اُفت ۱۸۴ واحد در ارتفاع ۲۱ هزار و ۲۱۹ واحد قرار گرفت. سه نماد زاگرس، آریا و ددانا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. ددانا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

در این دقایق ۸۵ نماد در صف خرید و ۵۰ نماد در صف فروش هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.