سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حریق انبار ابزار الات ساختمانی با تلاش آتش نشانان اطفاء شد

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان  گفت: ساعاتی پیش انبار ابزار الات ساختمانی در زاهدان طعمه حریق شد که با تلاش آتش نشانان اطفاء شد.

 ابراهیم شهریاری  گفت: شهروندان با تماس به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی زاهدان حریق مغازه ابزار آلات ساختمانی را گزارش و ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات بی درنگ دو تیم اطفاء حریق از نزدیک‌ترین ایستگاه به محل حادثه واقع در خیابان مزاری، مزاری ۱۰ اعزام نمود.

او گفت:با رسیدن آتش نشانان مشاهده شد، محل حادثه یک ساختمان سه طبقه  که زیرزمین با کاربری انبار لوازم، طبقه همکف آن با کاربری فروش ابزار آلات و طبقه دوم و سوم آن مسکونی است و حریق از زیرزمین این ساختمان (مملو از لوازم و ابزار آلات) شروع شده وکاملاً شعله ور شده بود.

 سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان  گفت:    آتش نشانان به سرعت در محل حادثه حضور یافتند و پس از قطع برق و گاز ساختمان، بااستفاده از دستگاه تنفسی، درمیان دود و آتش و حرارت بسیار بالا در یک عملیات نفس گیر به داخل ساختمان نفوذ کردند و با بکارگیری چندین رشته لوله‌های آبدهی به مهار و خاموش کردن شعله‌های آتش پرداختند.

 ابراهیم شهریاری  گفت: تیم اطفا حریق با ایمن سازی کامل محل حادثه و اطمینان از نبود شعله و حرارت در ساختمان بوسیله فن‌های تهویه اقدام به تخلیه دود کردند.

  خوشبختانه با سرعت عمل آتش نشانان این حادثه هیچ مصدومی به دنبال نداشت و همچنین علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی است.

 

برچسب ها: آتش سوزی ، آتش نشانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.