سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری قاتل جوان راسکی پس از سال‌ها فرار و اختفا

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان راسک سیستان و بلوچستان قاتل جوان ۳۵ ساله راسکی پس از ۱۳ سال فرار دستگیر شد.

سرهنگ مرتضی جوکاری  گفت:در ۲۴ مهرماه سال ۸۸ جوانی ۳۶ ساله در یکی از محلات شهرستان راسک به قتل رسید و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

او گفت:  کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان راسک با یک سری تحقیقات گسترده میدانی و استفاده از شیوه‌های پلیسی در کمتر از یک روز قاتل را که مردی ۳۸ ساله و از دوستان مقتول بود شناسایی و مشخص شد متهم به دلیل اختلافات قبلی با مقتول، او را با انداختن یک طناب به دور گردنش به قتل رسانده و پس از ارتکاب به جنایت به یکی از کشور‌های همسایه گریخته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان راسک چند روز پیش با اشراف اطلاعاتی خود از تردد مخفیانه قاتل به زادگاهش مطلع و تلاش خود را برای شناسایی مخفیگاهش آغاز کردند.

سرهنگ جوکار  گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده در نهایت پس از یک سری تحقیقات گسترده میدانی مخفیگاه متهم ۵۳ را در یکی از روستا‌های شهرستان راسک شناسایی کردند و روز گذشته در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی او را پس از ۱۳ سال فرار دستگیر کردند که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.