سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رتبه نخست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جشنواره قرآنی هدهد

دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق شد برای هفتمین دوره متوالی، رتبه نخست بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد را کسب کند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از موفقیت کاروان قرآنی این دانشگاه در بیست و ششمین جشنواره قرآنی و کشوری هدهد با کسب رتبه نخست این رویداد قرآنی خبر داد.

دکترمحمدحسین انباردار گفت:کاروان قرآنی این دانشگاه موفق شد تا برای هفتمین دوره متوالی، تندیس قهرمانی بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد را با خود به شیراز بیاورد.

او گفت: در بیست و ششمین دوره از جشنواره کشوری قرآن و عترت، کاروان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، توانست با کسب بیشترین امتیاز و فاصله بسیار با رقبا، برای هفتمین دوره متوالی، بار دیگر برای این دانشگاه افتخارآفرینی کند.

انباردار گفت: کسب رتبه نخست در معتبرترین رویداد قرآنی وزارت بهداشت، کاری دشوار و نیازمند مدیریت توانمند است و تکرار این افتخارآفرینی برای هفت دوره متوالی، با برنامه ریزی درازمدت و کارشناسی شده در کنار اخلاص و ایثار در کار ممکن شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بر اساس اعلان رسمی دبیرخانه بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با کسب بالاترین امتیاز، رتبه برتر و دانشگاه‌های علوم پزشکی اردبیل و یزد نیز به ترتیب جایگاه‌های دوم و سوم این رویداد قرآنی را به دست آوردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.