سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مابه التفاوت دیه بانوان زیان دیده متروپل آبادان خارج از نوبت پرداخت می‌شود

مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی اعلام کرد که این صندوق، مابه التفاوت دیه بانوان زیان دیده در حادثه متروپل آبادان را با سرعت می‌پردازد.

آقای قمصریان گفت: با دستور وزیر اقتصاد و اعلام آمادگی صندوق تامین خسارتهای بدنی، مابه التفاوت دیه بانوان حادثه متروپل آبادان خارج از نوبت و با سرعت پرداخت می‌شود.

او گفت: پس از دریافت مدارک و مستندات مربوط به زیان دیدگان حادثه تلخ متروپل آبادان از سوی مراجع ذی‌صلاح در کمترین زمان و قبل از صدور دادنامه، مابه التفاوت دیات پرداخت خواهد شد.

در اثر حادثه متروپل آبادان، تاکنون شمار متوفیان این حادثه ۳۴ نفر و مصدومان آن  ۳۸ نفر اعلام شده است.

بر اساس اعلام رئیس کل دادگستری خوزستان، تاکنون ۱۳ نفر نیز در رابطه با ریزش ناگهانی ساختمان متروپل بازداشت شده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
این کاروازترستان میدید پس چرامال کارگربازنشسته بدبخت رو۳ماه گذشته راچرانمیدید حتما باید بیان توخیابان بازوربگیرن
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
پارسال یک اپارتمان نوساز در منطقه 8 تهران از سازنده شناخته شده ای خریدم، بعد از سه ماه دیوارها ترک خورد، رنگ دربهای اتاق و دستشویی و حمام شروع به ریختن و تورم کرد. همسایه های دیگر هم همین مشکل رو دارند. وقتی با سازنده در میان گذاشتیم، گفت درست می کنم یا خسارتش را می دهم. ولی نه تنها کاری نکرد، بلکه جواب تلفن هم نمی دهد، پارکینگاش بقدری تنگ و نامناسب است که ترجیح می دهیم در خیابان پارک کنیم. انباری هاش کمتر از یک متر. آیا نباید قانون یا شیوه نامه ای باشد که بساز و بندازها در مقابل اینگونه گرفتاریی که برای مردم ایجاد می کنند، پاسخگو کند. آیا باید حتما ساختمان رو سر مردم خراب شود و تعدادی بمیرند و بازماندگان شورش کنند تا مسولین واکنشی نشان دهند
محمد
۲۲:۰۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
اشکال نداره. پرداخت کنید. ولی باید این مبلغ رو ریکاوری (بازیابی) کنید. مگر صندوق جبران خسارت های بدنی مال بچه یتیمه که هر کی از راه میرسه ازش برداشت کنه.
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
پارسال یک اپارتمان نوساز در منطقه 8 تهران از سازنده شناخته شده ای خریدم، بعد از سه ماه دیوارها ترک خورد، رنگ دربهای اتاق و دستشویی و حمام شروع به ریختن و تورم کرد. همسایه های دیگر هم همین مشکل رو دارند. وقتی با سازنده در میان گذاشتیم، گفت درست می کنم یا خسارتش را می دهم. ولی نه تنها کاری نکرد، بلکه جواب تلفن هم نمی دهد، آیا نباید قانون یا شیوه نامه ای باشد که بساز و بندازها در مقابل اینگونه گرفتاریی که برای مردم ایجاد می کنند، پاسخگو کند. آیا باید تعداد زیادی بمیرند تا واکنشی انجام شود؟
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
خوزستان همیشه مظلوم.
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
َشمار متوفیان؟!!جانباختگان دیگه؟