سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف انبار بزرگ لوازم یدکی قاچاق خودرو‌های گاز سوز در ساوه

ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه یک انبار بزرگ دپوی لوازم یدکی قاچاق خودرو‌های گاز سوز را کشف کردند.

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر شناسایی یک انبار بزرگ دپوی لوازم یدکی قاچاق خودرو‌های گاز سوز در شهرستان ساوه را به صورت زیر تشریح کرد.

در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع لوازم یدکی خودرو‌های گاز سوز بدون مجوز اداره صمت در یک انبار، تحقیقات نامحسوس پلیس آگاهی شهرستان ساوه در این زمینه آغاز شد.

پس از اتمام تحقیقات میدانی، مأموران آگاهی شهرستان ساوه موفق شدند فردی را که در زمینه احتکار و دپوی لوازم یدکی قاچاق خودرو‌های گازسوز در این شهرستان فعالیت می‌کرد را شناسایی و دستگیر کنند.

کارآگاهان پلیس شهرستان ساوه، پس از محرز شدن فعالیت غیرقانونی فرد محتکر و هماهنگی با دستگاه قضائی، در بازرسی از انبار او در اطراف این شهرستان، ۶ هزار و ۴۴۰ عدد ریگلاتور و دیگر لوازم یدکی قاچاق خودرو‌های گاز سوز را کشف و مکان مورد نظر را پلمب کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به ارزش ۴۵ میلیاردی کالا‌های قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان ساوه گفت: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.