سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار قرارگاه جهادی در نایین

قرارگاه جهادی شهید شمس الدین حسینی با حضور مسئولان ادارات شهرستان نایین در روستاهای دهستان لای سیاه ، فعالیت خود را آغاز کرد .

الهام آزاد نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خور و بیابانک گفت: برای اولین بار قرارگاه جهادی شهید شمس الدین حسینی با هدف خدمت به مردم روستا‌ها راه اندازی شده و در ابتدا ۲۳ روستای دهستان لایه سیاه در این مرحله از قرارگاه جهادی مورد بازدید و بررسی مسئولان ادارات قرار میگیرد.

آزاد با تشریح روند اجرایی این قرارگاه جهادی گفت: تیم‌های مختلف با حضور مسئولان محترم ادارات شهرستان نایین برای رفع دغدغه و مطالبات و مشکلاتی که مردم قبلا مطرح کرده بودند و همچنین کاهش روند اداری و تسریع در پاسخگویی و خدمات رسانی به این روستا‌ها اعزام شدند.

عضو کمیسون اصل نود مجلس شورای اسلامی می گوید: قطعاً این کار منشاء خیر و برکت خواهد بود و امیدواریم بتوانیم همه ما با همت و کمک همدیگر بارقه امید را در دل مردم روشن کنیم و در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی که در آن مسئولان خدمتگزار مردم هستند، حرکت کنیم.

بخشداری، گاز، برق، آب، راهداری، بنیاد شهید، بهداشت و درمان، دامپزشکی، بنیاد مسکن، جهادکشاورزی، تعاونی و دهیاری، بسیج سازندگی، فنی حرفه‌ای، بهزیستی و حوزه علمیه، از زمینه فعالیت‌های این قرارگاه در روستا‌های دهستان لای سیاه است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.