سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری اعضای باند جعل اسناد و فروش مال غیر در کرج

فرمانده انتظامی البرز گفت: متهمانی که با جعل اسناد اقدام به فروش املاک هزار میلیاردی یک شهروند ساکن خارج از کشور کرده بودند، توسط پلیس آگاهی البرز دستگیر شدند.

 سردارعباسعلی محمدیان گفت: در پی شکایت فردی مبنی اینکه موکل وی در خارج از کشور حضور دارد، ولی شخص یا اشخاصی با اطلاع از عدم حضور وی در داخل کشور و با جعل هویت اقدام به فروش املاک او را کرده اند، موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت : با بررسی کارآگاهان مشخص شد ادعای شاکی صحت داشته و متهمان به تازگی اقدام به فروش یک قطعه زمین مربوط به یک شهروند ساکن خارج از کشور به ارزش هزار میلیارد ریال کرده اند.

سردارمحمدیان  می گوید: پس از تحقیقات تکمیلی، کارآگاهان متوجه شدند افرادی از بستگان نزدیک شاکی که به اطلاعات ریز خانوادگی او دسترسی دارند موفق به تهیه مدارک جعلیِ هویتی و مالکیتی شده و با اجیر کردن افرادی اعم از آقا و خانم و سپردن زمین‌های مورد نظر به مشاورین املاک اقدام به فروش آن‌ها می‌کنند.

او گفت: مأموران پلیس در ابتدا موفق به شناسایی و دستگیری فردی که به عنوان معرف املاک بوده و سپس دستگیری رابط دوم شدند که هر دو نفر صراحتاً به همدستی با برادر شاکی در جهت تهیه سند المثنی برای ملک مورد نظر و فروش آن اعتراف کرده اند.
به گفته فرمانده انتظامی البرز ۳ نفر متهم دستگیر شده در این پرونده پس از معرفی به مراجع قضایی روانه زندان شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.