سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک گام تا اجرای طرح رتبه بندی معلمان

فردا آخرین جلسه جمع بندی طرح رتبه بندی معلمان در کمیسیون دولت است

وزیر آموزش و پرورش گفت : نتایج جلسه فردا، چهارشنبه هفته آینده در جلسه هیئت دولت مطرح و درباره زمان و چگونگی صدور احکام فرهنگیان بحث خواهد شد.

یوسف نوری گفت: درباره چگونگی جبران کمبود معلم برای سال تحصیلی جدید گفت: حدود ۳۴ هزار و ۸۰۰ نفر از کمبود طریق آزمون استخدامی، بخشی از طریق فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی و دانشجویان سال چهارم دانشگاه فرهنگیان تامین خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: با رشد جمعیت سالانه ۴۰۰ هزار نفری دانش آموزان با کمبود فضا روبرو هستیم که تلاش می‌کنیم با کمک رئیس جمهور و هیئت دولت و با کمک خیران آن را جبران کنیم.

 

اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای ترمیم نظام آموزشی

 

وزیر آموزش و پرورش از اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای ترمیم نظام آموزشی و ویژه بازماندگان از تحصیل در زمان کرونا خبر داد.

یوسف نوری گفت: با تعطیل کردن مدارس در زمان شیوع کرونا زحمت معلمان را مضاعف کردیم و به سمت آموزش مجازی رفتیم در حالی که بستر آن فراهم نبود.

نوری گفت: مبلغ ۳۸هزار میلیارد تومان برای ۱۸ ماه و پرداخت به ۸۵۰ هزار نفر در نظر گرفته شده است.

او گفت: با این حال سرعت ما برای تامین فضا به اندازه سرعت افزوده شدن مدارس فرسوده و تخریبی نیست.

او گفت: در سفر‌های استانی رییس جمهور مبلغ ۶ و نیم هزار میلیارد تومان به کلاس‌های درس اختصاص داده شده و برای ساخت ۲هزار و ۱۰۰ فضای سبز، زمین بازی و ... پول واریز شده است.

نوری گفت: تعداد هنرستان‌های کشور از ۱۲سال پیش تغییر نکرده و به دنبال ایجاد هنرستان‌ها در کنار کارخانه‌ها هستیم و در استان اصفهان خیران قبول کردند ۳۲ هنرستان را در کنار کارخانه‌ها بسازند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.