سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۲۸ درصدی فوتی‌های تصادفات درون‌شهری اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: در فروردین و اردیبهشت سال گذشته ۷۳ نفر بر اثر تصادفات درون شهری فوت کردند که امسال این آمار با ۲۸ درصد کاهش به ۴۵ نفر رسید.

سرهنگ محمد رضا محمدی گفت: در دو ماه نخست سال گذشته ۱۰ هزار و ۱۱۴ فقره تصادف درون شهری صورت گرفته که در مقایسه با دو ماه نخست امسال ۲۳ درصد افزایش داشته و این آمار به ۱۲ هزار و ۴۸۸ فقره رسیده است.

او می‌گوید: در دو ماه ابتدایی پارسال ۷۷ نفر بر اثر تصادفات درون شهری در اصفهان جانباخته‌اند و در مدت مشابه امسال جانباختگان تصادفات درون شهری با ۳۱ درصد کاهش به ۴۶ نفر رسیده‌اند.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان، در فرودین و اردیبهشت سال گذشته دو هزار و ۹۴۱ نفر بر اثر تصادفات درون شهری مجروح شدند که امسال این آمار با کاهش دو درصدی همراه بود است به گونه‌ای که امسال دو هزار و ۸۸۷ نفر بر اثر تصادفات درون شهری در اصفهان مجروح شدند.

سرهنگ محمدی گفت: دو هزار و ۶۱۳ نفر آمار جرحی‌های تصادفات درون شهری در دو ماه نخست سال گذشته است که جرحی‌های دو ماه امسال دو هزار و ۵۱۶ نفر است یعنی این آمار نسبت به سال گذشته یک درصد کاهش داشته است.

به گفته او، خسارت‌هایی که در دو ماه ابتدایی امسال بر اثر تصادفات درون شهری وارد شده است نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته پارسال هفت هزار و ۴۲۸ عنوان خسارت بر اثر تصادفات درون شهری به وجود آمده است که امسال این آمار به ۹ هزار و ۹۲۸ عنوان خسارت رسیده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.