سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماس:

تقویت مقاومت بهترین واکنش در برابر جنایات رژیم صهیونیستی است

یکی از فرماندهان حماس تقویت مقاومت را بهترین پاسخ به جنایات اشغالگران صهیونیستی دانست.

رافت ناصیف گفت: آنچه روز یکشنبه اتفاق افتاد و آنچه در قدس اشغالی و کرانه باختری رود اردن اتفاق می‌افتد و با توجه به افزایش حملات شهرک نشینان باید اتحاد میدان‌ها و فعالیت مقاومت بیشتر شود.

به گزارش خبرگزاری فلسطین آنلاین، این فرمانده حماس در بیانیه‌ای مطبوعاتی خواستار ارتقای وضعیت، بهبود و پیشرفت در میادینی شد که شرایط سخت را پشت سر گذاشتند، به‌ویژه کرانه باختری و گفت: اتاق مشترک و اردوگاه جنین را می‌توان الگو قرار داد و آن‌ها را در همه جا گسترش داد.

او با تاکید بر اینکه فعال شدن بیشتر همه عرصه‌ها فاصله ما با نبرد فراگیر آزادی‌بخش را کاهش می‌دهد، گفت: نباید از این واقعیت غافل شد که ریشه همه جنایات رژیم اشغالگر است. با وجود خطر تداوم جنایات اشغالگری به ویژه در قدس و علیه مسجدالاقصی و مسجد ابراهیمی، باید با آن‌ها مقابله کرد و جلوی آن‌ها را گرفت، این جنایات‌ها تا نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی در کل فلسطین پایان نمی‌یابد.

روز یک شنبه و همزمان با روز راهپیمایی پرچم‌ها که صهیونیست‌ها در آن به مسجدالاقصی یورش برده و هتک حرمت کردند، مدافعان مستقر در مسجد الاقصی با یورش شهرک نشینان مقابله کردند و پرچم فلسطین را در واکنش به برافراشته شدن پرچم‌های اشغالگر در مسجدالاقصی به اهتزاز درآوردند. چندین نقطه در کرانه باختری شاهد درگیری با نیرو‌های اشغالگر بود که همزمان با یورش شهرک نشینان و سازماندهی راهپیمایی پرچم در شهر قدس اشغالی انجام شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.