سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسن نژاد:

صنایع‌دستی فارس حضوری قدرتمند در حاشیه جام جهانی قطر خواهد داشت

مدیرکل میراث‌فرهنگی فارس، جام جهانی قطر را فرصتی بی‌نظیر درزمینه معرفی و ارائه صنایع‌دستی استان دانست و گفت: باید با برنامه‌ریزی و اقدام عملی در فرصت باقی‌مانده تا جام جهانی حضور قدرتمند صنایع‌دستی را در این رویداد بین‌المللی رقم زنیم.

سید موید محسن نژاد گفت: بازاریابی صنایع‌دستی سبب ایجاد تولید مناسب می‌شود و چرخه اقتصادی را به حرکت درمی‌آورد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس به کاربردی شدن صنایع‌دستی اشاره و گفت: باید صنایع‌دستی وارد زندگی مردم شود تا زمینه احیای آن فراهم شود.

محسن نژاد به لزوم راه‌اندازی بازارچه‌های دائمی صنایع‌دستی در سراسر استان فارس اشاره و گفت: با ایجاد این بازارچه‌ها زمینه اشتغال هرچه بیشتر در حوزه صنایع‌دستی رقم خواهد خورد.

او جام جهانی قطر را فرصتی بی‌نظیر درزمینه معرفی و ارائه صنایع‌دستی استان فارس دانست و گفت: باید با برنامه‌ریزی و اقدام عملی در فرصت باقی‌مانده تا جام جهانی حضور قدرتمند صنایع‌دستی استان را در این رویداد بین‌المللی رقم زنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی فارس گفت: منبت آباده ثبت جهانی شده همچنین دستبافته‌های داری عشایری در فیروزآباد به ثبت ملی رسیده و شیراز نیز به‌عنوان دومین شهر جهانی صنایع‌دستی معرفی‌شده است که استان فارس یکی مقاصد برتر گردشگری کشور است و در کنار آثار فرهنگی تاریخی، صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی این استان خاطره‌ای ماندگار را از سفر به فارس می‌سازد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.