سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر ورزش فرانسه عوامل اغتشاش در فینال لیگ قهرمانان را معرفی کرد

وزیر ورزش فرانسه هواداران تیم فوتبال لیورپول را مسئول هرج و مرج دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا دانست.

آملی اودیا کاسترا، وزیر ورزش فرانسه، هواداران بدون بلیت لیورپول را مسئول صحنه‌های تکان‌دهنده بیرون ورزشگاه استادو فرانس پاریس در فینال لیگ قهرمانان اروپا دانست.

شنبه شب بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا بین لیورپول و رئال مادرید در پاریس با ۳۶ دقیقه تاخیر آغاز شد، زیرا هزاران نفر از هواداران لیورپول برای ورود به ورزشگاه با مشکل مواجه شدند،در حالی که خیلی زودتر از موعد مقرر رسیده بودند.

صحنه‌های بسیار ناراحت کننده‌ای در خارج از زمین وجود داشت، زیرا هواداران در شرایط سختی توسط پلیس نگه داشته شدند و به روی آن‌ها گاز اشک آور پاشیده شد.

اودیا کاسترا روز دوشنبه در گفت وگو با ایستگاه رادیویی فرانسوی RTL گفت: "آنچه اتفاق افتاد، اول از همه، تجمع گسترده هواداران انگلیسی باشگاه لیورپول، بدون بلیت یا دارای بلیت‌های جعلی بود. "

"وقتی تعداد زیادی از مردم در ورودی استادیوم حضور داشتند، افرادی هم بودند که سعی می‌کردند به زور از در‌های ورزشگاه وارد شوند و تعدادی از جوانان منطقه مجاور که آنجا حضور داشتند سعی کردند بین جمعیت وارد ورزشگاه شوند. "

یوفا، برگزار کننده این رویداد، اساسا از ادعا‌های وزیر ورزش حمایت کرد.

این در حالی است که لیورپول خواستار تحقیقات رسمی در مورد این رویداد‌ها شده و به «مسائل غیرقابل قبول» برای هواداران باشگاه خود اشاره کرده است.


بیشتر بخوانید


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.