سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکریم و معارفه مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاسک

با ابلاغ اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان،فاضل رستمی بعنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاسک منصوب شد.

اسمعیل جهانگیری در این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین ذاکری امام جمعه و مهرانی فرماندار شهرستان جاسک برگزار شد فاضل رستمی را بعنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاسک منصوب و از خدمات و زحمات عبد الرحمن لشکری زاده تقدیر و تشکر کرد.

او در ادامه گفت: شهرستان جاسک در مسیر توسعه و جهش اقتصادی و اجتماعی قرار دارد و اگر به راهبردها و پیوست های فرهنگی توجه نشود این توسعه با چالش و ناهمگونی مواجه خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: شهرستان جاسک از لحاظ استعداد و ظرفیت ها به ویژه تنوع فرهنگی، قومی و مذهبی بسیار شاخص و حائز اهمیت می باشد و در سایه اتحاد و همدلی و مشارکت تمامی نهادها و تشکل های مردمی شاهد شکل گیری اتفاقات خوب بوده ایم.

جهانگیری به اهمیت تخصص و تعهد در حوزه فرهنگ و هنر اشاره کرد و گفت : فرهنگ حوزه فکر و ایده پروری است و کسی که در راس آن قرار می گیرد باید دارای تفکر ، دانش ،تعهد و تخصص باشد.

او گفت :  مشخص شدن نتایج و دستاوردها در حوزه فرهنگ زمانبر است اما پس از به ثمر نشستن تاثیر آن برای نسل ها خواهد ماند.

جهانگیری در پایان بر هماهنگی کامل روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی با امام جمعه و فرماندار و همچنین همراهی با معتمدین و بزرگان منطقه‌ تاکید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.