سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش یک روزه زائرین حج تمتع درزاهدان برگزارشد

بعد از دو سال انتظار به دلیل شیوع بیماری کرونا، امسال زائرین شیعه و سنی از استان سیستان و بلوچستان، به خانه‌ی خدا مشرف میشوند.

 حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم با اشاره به جایگاه حج و مناسک آن گفت: حج یک میهمانی عظیم از مسلمانان از همه مذاهب و فرق است و خداوند در این گردهمایی عظیم الهی و انسانی توجه خاص و الطاف ویژه‌ای به میهمانان خود دارد.

مدیر سازمان حج و زیارت استان با اشاره به اهمیت مناسک حج در بین مردم استان گفت:خوشبختانه بعد از دو سال انتظار به دلیل شیوع بیماری کرونا، امسال زائرین شیعه و سنی از سیستان و بلوچستان به خانه‌ی خدا مشرف میشوند.

غلامپور گفت: هزار و ۵۶۰ زائر در قالب شش پرواز از فرودگاه زاهدان در روز‌های یازده و دوازده تیرماه به کشور عربستان اعزام خواهند شد.
حجت الاسلام راهداری مسئول دفتربعثه مقام معظم رهبری در سازمان‌های حج و زیارت استان گفت: اعمال و مناسک حج توسط زائرین تشیع و تسنن با اخلاص و با توجه به رعایت مسائل مسئولان کاروان‌ها باشد.

در این همایش مولوی امام جماعت مسجد مکی زاهدان با اشاره به اهمیت موضوع حج در میان مذاهب اسلامی گفت:برگزاری اعمال حج سبب خیر و برکت و رزق و روزی نه تنها برای شخص زائر بلکه برای همه مسلمانان است و امت اسلامی خواهد بود.

اسماعیل زهی  گفت:زائرین باید از این فرصت برای تزکیه نفس و پاک شدن از آلودگی‌ها استفاده و تقوا پیشه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.