سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره "چارقد" فراخوان داد

اولین جشنواره داستان کوتاه با عنوان "چارقد" و با موضوع عفاف و حجاب، در گستره ملی با مرکزیت شهرستان جهرم برگزار می‌شود.

مسئول دفتر امام جمعه جهرم گفت: اولین جشنواره داستان کوتاه "چارقد" با محوریت حجاب و در سطح ملی در شهرستان جهرم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد اکبری به جزییات برگزاری این جشنواره داستان کوتاه اشاره و گفت: هر نویسنده مجاز به ارسال حداکثر ۲ اثر به این جشنواره است ضمن اینکه حجم نوشته‌ها نیز نباید بیشتر از ۲ هزار و ۵۰۰ کلمه باشد.

مسئول دفتر امام جمعه جهرم گفت: آثار ارسال نباید پیش تر در جشنواره‌ای برگزیده و در کتب، نشریات و یا هر رسانه دیگر منتشر شده باشد و آثار باید با فونت (Bnazanin) اندازه ۱۴ باذکر مشخصات کامل و خلاصه ای از بیوگرافی نویسنده در فایل جداگانه ارسال شود.

اکبری گفت: داستان‌ها حتما باید به صورت فایل word ارسال شوند و علاقه‌مندان و داستان کوتاه‌نویسان سراسر کشور می‌توانند آثار خود را از طریق جی‌میل به نشانی charghadjahrom@gmail.com ارسال کنند.

او گفت: این جشنواره به همت دفتر امام جمعه و اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم برگزار می‌شود و علاقه‌مندان شرکت در جشنواره داستان کوتاه «چارقد» از دهم خردادماه ۱۴۰۱ تا پایان تیرماه می‌توانند با ارسال آثار خود در این جشنواره شرکت کنند.

مسئول دفتر امام جمعه جهرم گفت: داوری این آثار نیز بوسیله‌ نویسندگان مطرح کشور انجام و قرار است به برگزیدگان تندیس، لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.