سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه نیازمند تامین اعتبار

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت : تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه نیازمند ۷۰ میلیارد تومان اعتبار است.

معصومه حسنی خونسار گفت : ساخت کتابخانه مرکزی از سال ۸۶ آغاز شده و تا سال ۹۱ با اعتبار ۲.۵ میلیارد تومان ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و از سال ۹۱ تا ۹۷ به مدت ۶ سال به دلیل نبود تخصیص اعتبار پروژه متوقف شد.

به گفته مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ با پیگیری‌های انجام گرفته ۵.۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی به پروژه تخصیص یافت که ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی را به همراه داشته است.

هم اکنون پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه به دلیل نبود تخصیص اعتبار مجدد متوقف شده و به دلیل نبود اعتبار پروژه از هفت به پنج طبقه کاهش پیدا کرده است.

بر اساس آخرین برآورد مجری طرح برای تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه با پنج طبقه و ۱۲ هزار متر زیربنا ۷۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

طی پارسال کتابخانه مرکزی شهر‌های همدان، یزد، مشهد و سنندج به بهره‌برداری رسید، تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه نیازمند نگاه فرهنگی مسئولان بوده تا این پروژه سرانجام تکمیل و بهره‌برداری برسد.

هر ۲ ماه یکبار جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استاندار کرمانشاه برگزار می‌شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.