سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجهیزات مستقر در متروپل با پلاسکو قابل قیاس نیست

رییس مدیریت بحران وزارت کشور گفت : با توجه به سختی آواربرداری در متروپل تجهیزاتی بیشتر از پلاسکو در محل حادثه متروپل مستقر است.

محمدحسن نامی، رییس مدیریت بحران وزارت کشور گفت : تجهیزات مستقر در محل حادثه متروپل آبادان حتی بیشتر از پلاسکو است که می توان به وجود سه دستگاه تخصصی برش پلاسما اشاره کرد که در کشور تعداد محدودی از آن وجود دارد.

او در خصوص سختی آواربرداری از متروپل گفت : به گفته افرادی که در عملیات پلاسکو نیز حضور داشتند سختی کار با پلاسکو قابل ملاحظه نیست چون کوچه محل حادثه تنگ است و کار را سخت تر می کند.

این مسئول گفت : با عملیات در حال انجام فضا در حال گسترش است و تلاش ها برای دسترسی به کافه ساختمان و برداشتن آخرین سقف در حال انجام است.

رییس مدیریت بحران وزارت کشور درباره اعلام دقیق شمار قربانیان گفت : برخی مواقع قطعی از افراد زیر آوار خارج می شود که نمیتوان آن را یک نفر حساب کرد و نیاز به انجام آزمایش دی . ان . ای است اما اگر اطمینان پیدا کنیم اجساد بیشتری وجود ندارد در ۲۴ ساعت کار انجام می شود.

او اعتراض مردم آبادان را نه به دولت بلکه به مسئولان پیشین مانند استاندار قبل خود دانست و تلاش ها و حضور مردم برای همکاری با نیروهای امدادگر را شایسته تقدیر دانست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.