سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد

مشکل تردد کامیون های ایرانی به پاکستان برطرف شد

مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری گفت: با پیگیری های مسئولان وزارت امور خارجه، مشکل ویزای رانندگان در مسیر پاکستان برطرف شده و هم اکنون امکان تردد وجود دارد.

آقای جواد هدایتی گفت: مرز پاکستان برخلاف شایعاتی که در فضای مجازی مطرح شده بود بر روی بخش حمل و نقل کشور بسته نشده بود و تنها مشکلی که در این مرز ایجاده شده بود، تمدید نکردن تعدادی از ویزای رانندگان بود چراکه رانندگان برای تردد به پاکستان نیازمند صدور ویزا هستند که در یک ماه گذشته به‌دلیل عدم صدور ویزا برای رانندگان مشکل ایجاد شده است.

به گفته مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سفارت پاکستان در تهران و کنسول‌گری این کشور در زاهدان و مشهد به‌دلیل نداشتن هولوگرام ویزا، اعلام کردند که امکان صدور ویزا وجود ندارد. در همین راستا هفته گذشته جلسه‌ای دوستانه با سفیر پاکستان برگزار شد و موضوع عدم صدور ویزا و نگرانی فعالان اقتصادی رابه این مسئولان اطلاع دادیم.

طبق گفته سفیر پاکستان تعدادی هولوگرام از اسلام‌آباد تأمین و بین سفارت و کنسولگری‌های این کشور توزیع شده است و طبق گفته مسئولان پاکستانی، صدور مجدد ویزا برای رانندگان ایرانی آغاز شده است.

پیش از این اعلام شده بود که اجازه ورود رانندگان و کامیون‌های ایرانی به مرز پاکستان داده نمی‌شود که همین موضوع باعث نگرانی برخی از رانندگان و کامیون داران شده بود.

برچسب ها: حمل ونقل ، ترانزیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.