سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت امام جمعه شهرکرد درپی درگذشت هموطنان آبادانی

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری درگذشت هموطنان آبادان در حادثه ساختمان متروپل را تسلیت گفت.

متن پیام حجت السلام والمسلمین نکونام امام جمعه شهرکرد به شرح ذیل است:

مردم غیور چهارمحال و بختیاری و مؤمنین ولایتمدار این استان نیز همدردی خود با استان همجوار را ابراز داشته و با داشتن ناجی آبادان «دریاقلی سورانی» در میان خود حس قرابت و همدلی بیشتری با آبادانی‌های غیور داشته و از عمق جان به خانواده‌های داغدار به همه آن شهر ایستا و مقاوم تسلیت می‌گویند.

واقعه تلخ آبادان برای هر ایرانی، غمناک و دردآور است، ایران اسلامی با فرهنگ تعاون و با فرهنگ نوع‌دوستی، هر جایی از میهن اسلامی که با درد و رنج مواجه شود و در این درد و رنج، ردپایی از قصور و تقصیر و ردپایی از عوامل پول‌پرست و دنیا محور دیده شود نه‌تنها به همدلی و همراهی می‌شتابد بلکه بر اساس تعالیم نورانی قرآن و اسلام بر تلاش و جدیت خود برای اصلاح امور و برای مقابله با فساد می‌افزاید.


بیشتر بخوانید


آنچه در آبادان مقاوم اتفاق افتاد و هموطنان را داغدار کرد، مقصرانی دارد که انتظار همگان برخورد جدی و قضایی و حکومتی با آن هاست آنچنان برخوردی که عبرت ظالمینی از این دست باشد، همدلی سراسر کشور با خانواده‌های داغدار و در سوگ از دست رفته‌ها نشستن و با مردم صبور و انقلابی آبادان و خوزستان همدردی کردن تحسین‌برانگیز است.

امید است با سعی وافر دولتمردان و تلاشگران جهادی که از اول حادثه تاکنون با همه عِدّه و عُدِّه در صحنه بودند و هستند شاهد تسکین آلام و جبران خسارت‌ها باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.