سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمایل هادرزفیلد برای جذب رایان تفضلی

تیم فوتبال هادرزفیلد در نظر دارد مدافع ایرانی – انگلیسی تیم وایکوم را به خدمت بگیرد.

به نوشته سایت فوتبال لیگ ورلد، طبق گزارش نشریه سان، هادرزفیلد تاون انگلیس فینالیست پلی آف صعود به لیگ برتر در حال بررسی خرید رایان تفضلی مدافع میانی وایکام واندررز قبل از پنجره تابستانی است.

این بازیکن ۳۰ ساله در این فصل بار دیگر نقش مهمی در تیمش ایفا کرد و در فصل ۲۰۲۱/۲۲، ۳۸ بازی انجام داد و پنج گل و ۲ پاس گل به ثبت رساند.

یکی از این گل‌ها مقابل MK Dons در نیمه نهایی پلی آف به ثمر رسید.البته پس از باخت ۲-صفر آن‌ها مقابل ساندرلند در اوایل ماه جاری، او نتوانست تیمش را دوباره به سطح دوم فوتبال انگلیس (چمپیونشیپ) هدایت کند، اما با توجه به این که هادرزفیلد وضعیت او را زیر نظر داشت، این مدافع میانی ممکن است این گام بلند را بردارد.

هادرزفیلد پس از پایان قرارداد قرضی لوی کول ویل در استادیوم جان اسمیت، به جایگزینی برای او نیاز خواهد داشت و  با توجه به احتمال جدایی نابی سار در پایان قراردادش در تابستان امسال، شاید کارلوس کوربران مجبور شود بیش از یک بازیکن را در این پست به خدمت بگیرد.

کوربران بر این باور است که حتی در صورت باقی ماندن در چمپیونشیپ، تفضلی به طور بالقوه می‌تواند بازیکن ایده آلی برای این تیم باشد.اگر وایکام بخواهد پای میز مذاکره بیاید، این می‌تواند یک حرکت زیرکانه از سوی هادرزفیلد باشد، زیرا وایکام قرار نیست از این بازیکن ۳۰ ساله پول هنگفتی به دست آورد.

این ممکن است امکان مذاکره بر سر قیمت پایین را فراهم کند و با تجربه تفضلی در سطح لیگ دسته دوم، او می‌تواند در صورت انتقال به یورکشایر غربی پیشرفت کند و این مدافع نیز انگیزه‌ای برای عملکرد خوب خواهد داشت.

او به طور بالقوه می‌تواند در صورت ادامه درخشش، جایی در تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی اواخر سال جاری برای خود  دست و پا کند  و در صورت حضور در دسته دوم امید‌های او برای حضور در قطر ممکن است بیشتر شود. بنابراین سخت است که تفضلی با این انتقال مخالفت کند.


بیشتر بخوانید


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.