سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت مجازات فوری مقصران حادثه متروپل

نماینده ولی فقیه در لرستان با صدور پیامی درگذشت تعدادی از هموطنان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان را تسلیت گفت و تاکید کرد: مقصران این حادثه باید فوری و مقتدرانه مجازات شوند.

 حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل در آبادان که موجب جان باختن عده‌ای از هم میهنان عزیز و مصدوم شدن گروهی دیگر شد، موجب تاسف و تأثر عمیق شد.

وی می گوید:مردم شریف استان لرستان همانند آحاد مردم شریف ایران خود را داغدار این حادثه ناگوار می‌دانند و همدرد و شریک غم خانواده‌های ضایعه دیده است.

امام جمعه خرم آباد تاکید کرده است: لازم است نهاد‌های نظارتی، قضایی علت وقوع این حادثه غم بار را به طور دقیق بررسی نمایند و کسانی که اصول فنی، مهندسی و ایمنی را رعایت نکرده اند مجازات را در مورد آنان مقتدرانه و فوری اجرا نمایند و در یک برنامه میان مدت و بلند مدت با بررسی وضعیت ساختمان‌های مشابه و تصمیم گیری در مورد آن‌ها مانع حوادث مشابه در آینده شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: اینجانب از طرف مردم ولایتمدار استان لرستان به آحاد مردم غیور آبادان به ویژه خانواده‌های مصیبت زده تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر و شکیبایی، برای جان باختگان رحمت و مغفرت واسعه الهی و همچنین برای مجروحان و مصدومان این حادثه عافیت و سلامتی مسئلت می‌نمایم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.