سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی حدود ۱۰۰ مورد انشعاب غیرمجاز در شهرستان فاروج

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان فاروج از شناسایی حدود ۱۰۰ مورد انشعاب غیر مجاز در سطح شهرستان از ابتدای سال ۱۴۰۱ خبر داد.

مصطفی عرب عامری سرپرست امور آبفای شهرستان فاروج گفت :  بیش از ۲۰ هزار مشترک تحت پوشش خدمات این امور قرار دارند.

مصطفی عرب عامری  گفت :  از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۰۰ مورد انشعاب غیر مجاز در سطح شهرستان شناسایی شده که ۴ مورد به انشعاب مجاز تبدیل و ۷ مورد جمع آوری و مابقی جهت طی مراحل قانونی در دست اقدام می‌باشد.

او گفت :  استفاده از انشعابات غیرمجاز علاوه بر تضییع حقوق شهروندی، موجب افت فشار آب شرب و بروز خسارت به شبکه توزیع آب می‌شود، به همین منظور و در راستای تامین و توزیع آب شرب، شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در دستور کار این امور قرار گرفت و انشعابات غیرمجاز و دستکاری در تاسیسات آب و فاضلاب به هیچ وجه پذیرفتنی نخواهد بود و با قاطعیت با عاملان آن برخورد خواهد شد.

او گفت : با توجه به طلب ۶۲۰ میلیون تومانی این امور از مشترکین خانگی و غیرخانگی شهرستان ، این امور جهت تامین و توزیع آب شرب و تداوم خدمات نیازمند تعامل و همکاری مشترکین با پرداخت به موقع آب بهاء است.

عرب عامری از تعویض ۲۴ دستگاه کنتور خراب در دو ماهه امسال خبر داد و گفت: تعویض کنتور‌های معیوب به منظور کاهش میزان هدر رفت آب و جلوگیری از تضییع حقوق مشترکین انجام می‌شود و امورآب و فاضلاب فاروج با تعویض این کنتور‌ها توانست گامی مثبت در جهت کاهش آب بدون درآمد بردارد.

سرپرست امور آبفای شهرستان فاروج در پایان از اعلام آمادگی این امور جهت قانونی نمودن انشعابات غیرمجاز خبر داد.

او گفت : خواسته و خواهش ما از مشترکین این است که ضمن ارزش نهادن به اهمیت آب، با مدیریت صحیح مصرف و عدم استفاده از انشعابات غیرمجاز همکاری لازم را با این امور جهت ارائه خدمات مطلوب داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.