سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمین گیرشدن ۱۲ خرده فروش مواد مخدر در بیرجند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۱۲ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: مأموران در این طرح ۱۲ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر را دستگیر کردند.

او گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای ایجاد امنیت پایدار در بوستان و پارک‌های شهرستان بیرجند که باعث نارضایتی شهروندان شده بود، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده را اجرایی کردند.

سرهنگ شاهوردی گفت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، پاتوق خرده فروشان را در بوستان و پارک‌های سطح شهرستان بیرجند شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی تعداد ۱۲ خرده فروش مواد مخدر و معتاد را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدرخراسان جنوبی گفت: مأموران در بازرسی بدنی از افراد دستگیر شده مقادیری انواع مواد مخدر و تعداد ۶۷۴ عدد قرص متادون و ۲۰۰ سی سی شربت تریاک کشف کردند.

از شهروندان خواست در صورت مشاهده از فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.