سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان

۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص وضعیت آمار بیماری کرونا در استان اصفهان گفت: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تعداد یک میلیون و ۴۷۱ و ۷۶۷ نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان شناسایی شدند.

نورالدین سلطانیان می‌گوید: در این بازه زمانی کل موارد ابتلای قطعی به کرونا در استان ۴۸۹ هزار و ۴۰۷ نفر و موارد نمونه گرفته‌شده در ۲۴ ساعت گذشته (احتمالاً بیمار) ۱۱۶ نفر و موارد مثبت ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته را سه نفر گزارش شده است.

۲۰۶ هزار و ۴۳۷ نفر تعداد کل بستری‌شدگان کرونا از ابتدا تاکنون بوده و تعداد بستری‌شدگان فعلی در بیمارستان‌ها ۱۳۲ نفر است.

او تعداد بیماران بستری ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی استان اصفهان را ۳۰ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲۱ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر آمار کل فوت‌شدگان قطعی و شش هزار و ۷۲۷ نفر فوت‌شدگان مشکوک کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان اصفهان بوده است.

به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته در استان اصفهان فوت هیچ بیماری بر اثر ابتلاء به کرونا گزارش نشده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.