سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت دریافت وجه برای ثبت‌نام در مدارس دولتی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به ممنوعیت دریافت وجه برای ثبت‌نام در مدارس دولتی، گفت : مدارس دولتی حق گرفتن پول هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان را ندارند.

سلمان محمدی گفت : از مدیران نواحی و مدارس آموزش و پرورش استان انتظار می‌رود مقدمات مربوط به ثبت نام دانش‌آموزان را هرچه سریعتر انجام دهند.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه کار ثبت نام دانش آموزان در مدارس از اول خرداد آغاز شده، باید تا پایان مرداد کار ثبت نام دانش‌آموزان انجام شود تا بتوانیم در شهریور ماه جامانده‌ها را در مدارس ثبت نام کرده و برای اول مهر دانش آموزی نداشته باشیم که در مدارس ثبت‌نام نشده باشد.

مردم داری و تکریم ارباب رجوع از اولویت‌های آموزش و پرورش در امر ثبت نام دانش آموزان است، از مدیران آموزش و پرورش درخواست می شود حرمت والدین را نگه داشته و با احترام با آن‌ها برخورد کنند.

 ۳۷ پایگاه سنجش سلامت در استان برای سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به مدرسه برپا شده اولین مکان رسمی که نوآموزان کلاس اولی به آنجا مراجعه می‌کنند پایگاه‌های سنجش سلامت است، لذا انتظار می‌رود محیط این پایگاه‌ها خشک و بی روح نباشد تا نوآموزان خاطره خوبی از نخستین روز‌های ورود رسمی خود در سطح جامعه داشته باشند.

مدارس دولتی و هیئت امنایی در هنگام ثبت نام دانش‌آموزان اجازه دریافت هیچ وجهی بجز پول بیمه و کتاب بر اساس قیمت پشت جلد کتب درسی را ندارند، از مدیران مدارس خواست شده از دریافت هرگونه وجهی از دانش‌آموزان هنگام ثبت نام صرف نظر کنند.

مشارکت والدین در امور مدرسه در طول سال با رضایت اولیاء می‌تواند نقش تاثیرگذاری در پیشبرد امور مدارس داشته باشد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.