سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعیین تکلیف ۳۹۸ متقاضی طرح مسکن ملی در نهاوند

مدیر بنیاد مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهاوند از تعیین تکلیف ۳۹۸ متقاضی طرح مسکن ملی در این شهرستان خبر داد.

علیرضا نثاری گفت:در مرحله اول اجرای این طرح در شهرستان نهاوند در مجموع ۳۹۸ نفر متقاضی تعیین‌تکلیف شده‌اند و برای تعیین‌تکلیف وضعیت درخواست افراد واجدشرایطی که در مرحله بعد نیاز به ساخت دارند باید اداره راه و شهرسازی اقدام کنند.

به همین منظورتامین زمین مناسب و متناسب این واحد‌ها و همچنین نوع ساخت نیز توسط اداره راه و شهرسازی تعیین‌تکلیف می‌شود که در زمان مقرر با برنامه پیش‌بینی شده انجام خواهد شد.

او گفت:درشهرستان نهاوند ۸ هزار و ۵۶۳ نفر متقاضی در سامانه پیش بینی شده طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند که از این تعداد با پالایش انجام گرفته در مجموع ۲ هزار و ۶۴۰ نفر واجد شرایط نبوده و ۶۶۱ نفر نیز انصراف داده‌اند.

مدیر بنیاد مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهاوندگفت: مابقی افراد یا تایید شده و یا در مرحله پالایش هستند وپیش‌بینی می‌شود از این تعداد سه هزار و ۷۰۰ نفر واجد شرایط باشند.

نثاری گفت: در مرحله نخست اجرای این طرح در این شهرستان ۳۶۵ واحد به صورت انبوه‌سازی در حال ساخت است که ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در روش گروه‌ساز ۳۳ نفر نیز با عنوان گروه‌های ساخت در شهرک امیرکبیر نهاوند در حال اخذ پروانه ساخت هستند.

او گفت:برای متقاضیان طرح مسکن ملی از طریق پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود و در هر مرحله نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان به ادارات نیست و از طریق دفاتر پیشخوان تکمیل مدارک صورت می‌پذیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.