سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری پویش فرهنگسازی مدیریت مصرف ویژه رسانه‌ها در فارس

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: با توجه به اهمیت انجام و تداوم فعالیت‌های مرتبط با مدیریت مصرف انرژی و تاثیر رسانه در این ارتباط، پویشی تحت عنوان "فرهنگسازی مدیریت مصرف" برنامه ریزی و اجرایی شده است.

سید باقر احمدی گفت: در این پویش، هدف ورود فعالانه اصحاب رسانه، اعم از خبرنگاران، عکاسان و ... به موضوع مدیریت مصرف انرژی و انجام اقدامات فراگیر رسانه‌ای است.

او گفت: مدیریت مصرف انرژی در ابعاد مختلف دارای اهمیت ویژه است که مصرف انرژی یک شاخص در ارزیابی افراد جامعه در مواجهه با موضوع مسئولیت اجتماعی محسوب می‌شود. باشند.

احمدی گفت: در سالیان اخیر به واسطه توجه بیشتر نخبگان به مسائل زیست محیطی، فضای امیدوار کننده‌ای جهت تنویر افکار عمومی بوجود آمده است و نخبگان جامعه، رهبران فکری و اصحاب رسانه می‌توانند با استفاده از شیوه‌های اقناع مخاطب (اعم از ارتباطات اقناعی، تاثیر نفوذ گروه) نقش موثری هم در اگاهی بخشی جامعه و هم تغییر سبک مصرف انرژی برق داشته باشند

احمدی گفت: میانگین مصرف انرژی برق در ایران بیش از میانگین بسیاری از کشور‌ها است و یکی از مباحث مهم در بهبود شاخص‌های زندگی، فرهنگسازی پیرامون مسائل مرتبط با فرهنگ شهروندی است.

احمدی گفت: در پویش مورد اشاره، همه علاقه مندانی که اکنون شاغل در رسانه هستند، این امکان را خواهند داشت که با تولید و انتشار محتوا‌هایی اعم از خبر، گزارش، مصاحبه، فیلم، موشن گرافی و ... که هدف فرهنگسازی مدیریت مصرف انرژی را دنبال کند؛ شرکت داشته باشند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: دستیابی به سطحی مناسب از مصرف در بخش‌های مختلف، به ویژه انرژی، نه تنها تاثیر منفی بر میزان رفاه شهروندان ندارد بلکه منجر به ایجاد آرامش و ثبات و متناسب سازی درآمد و هزینه خانوار‌ها خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.