سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمانشاه:

یکی از دغدغه‌های اصلی رئیس جمهور رفع مشکلات مردم و زندگی با آرامش است

استاندار کرمانشاه یکی از دغدغه‌های اصلی رئیس جمهور را رفع مشکلات مردم و زندگی توام با آرامش آن‌ها دانست و گفت: خدمت به مردم و به ویژه محرومان جزو برنامه‌ها و اهداف اصلی دولت سیزدهم است.

بهمن امیری مقدم به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور و اعضای دولت به استان خبر داد و گفت : تاکنون چندین جلسات کاری پیش از سفر انجام شده و پروژه‌های بسیار خوبی برای تصویب در این سفر نهایی شده است.

به گفته استاندار کرمانشاه با تصویب این پروژه‌ها و تخصیص اعتبارات لازم، شاهد شتاب گرفتن روند توسعه استان خواهیم بود.

در جلسات پیش از سفر رئیس جمهور، پروژه‌های بالای ۵۰ درصد با نگاه مثبت آیت الله رئیسی و مجموعه دولت برای تخصیص اعتبار به تصویب رسید که این موضوع مهم می‌تواند به رشد و توسعه هرچه بیشتر استان کمک شایانی کند.

مردم منطقه دالاهو لایق بهترین خدمات هستند و ما تلاش می‌کنیم مشکلات آبرسانی، گازرسانی و سایر موضوعات به زودی برطرف شود.

پیگیری‌های مشکلات مردم توسط نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی انجام شده ظرفیت نمایندگان استان در راستای رفع مشکلات منطقه بسیار خوب است و ما از این ظرفیت برای رفع مشکلات مردم استان استفاده می‌کنیم.

در استان وضعیت گازرسانی مطلوب است، در برخی نقاط، اما گیر اساسی داریم و از شرکت گاز می‌خواهیم برای گازرسانی به این منطاق تلاش کند.

حق مردم استان برخورداری از نعمت گاز، آب آشامیدنی سالم و بهداشتی، رفاه و زندگی مطلوب و خوب است وظیفه مدیران خدمتگزاری به مردم و رفع مشکلات آن‌ها است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.