سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک کشته و دو زخمی حاصل تصادف کمربندی شهرک رضوان

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: واژگونی خودروی سواری، یک کشته و دو زخمی بر جای گذاشت.

محمد هادی قانع گفت: این حادثه ساعت ۱۶:۴۱ دقیقه عصر امروز رخ داد که بلافاصله پس از تماس رانندگان خودرو‌های عبوری با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، آتش نشانان ایستگاه ۱۴ و ۱۷ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز به محل حادثه در کمربندی شهرک رضوان حرکت کردند.

او گفت: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ حین حرکت در مسیر، به علت نامعلوم منحرف و کاملا واژگون شد.

قانع گفت: سرنشینان این حادثه (دو جوان ۳۰ ساله و راننده ۶۰ ساله) در اتاقک در هم پیچیده این وسیله نقلیه گرفتار شده بودند که دو جوان در همان لحظات اولیه توسط حاضرین از خودرو خارج و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

او گفت: به دلیل محبوس شدن راننده میانسال در خودرو، نیرو‌های آتش نشانی سریعا وارد عمل شده و پس از قطع جریان برق وسیله نقلیه، با قرار دادن علائم هشدار دهنده در مسیر محل حادثه را ایمن سازی کردند.

قانع گفت: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، راننده خودرو سواری را از داخل اتاقک متلاشی شده خودرو سواری خارج کرده و وی را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی امدادگران اورژانس مشخص شد راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده و در همان لحظات اولیه جان باخته است و دو سرنشین دیگر سریعا به مراکز درمانی منتقل شدند.

نیرو‌های آتش نشانی در پایان، وسیله نقلیه را به حاشیه امن جاده منتقل کردند و محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.