سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه گرگان:

مسئولان برای جلوگیری ازگرانی های بی رویه فکری کنند

امام جمعه گرگان گفت : همه مسئولان باید دست به دست هم بدهند تا جلوی گرانی های بی رویه و بی حساب گرفته شود.

آیت اله نورمفیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه عبادی سیاسی گرگان گفت: نباید اجازه دهیم این گرانی‌ها بهانه‌ای برای عده‌ای شود تا اوضاع بازار را به هم بریزند.

او گفت: باید دولت، مجلس و قوه قضائیه محکم و با اراده وارد شوند و در مقابل گرانی‌های بی رویه و بی حساب فکری کنند و تصمیمی بگیرند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به هفتم خرداد؛ روز مجلس، گفت: مجلس به تعبیر امام (ره) در راس امور است و همه مسائل باید در مجلس تصویب و تدوین شود.

او گفت: امروز هم یکی از وظایف بسیار مهمی که مجلسی ها  به عهده دارند کنترل همین گرانی‌هایی است که دامن‌گیر مردم شده و باید کاری کنند مردم گرفتار سوء خلق و افسردگی نشوند.

امام جمعه گرگان با اشاره به سالروز شهادت امام صادق (ع) و تاکید بر سرمشق گرفتن از بیانات امام صادق (ع) گفت: ایشان فرمودند گرانی قیمت ها، گرانی بازار و اجناس سه آثار سوء دارد که یکی از این آثار سوء خراب شدن اخلاق هاست.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: ما همه پیرو مکتب امام صادق (ع) هستیم و نباید جامعه به این سه اثر گرانی دچار شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به حادثه متروپل آبادان در هفته قبل و تسلیت به خانواده‌های داغدار گفت: باید با کسانی که مقصر این حادثه بودند برخورد شود تا همه به حساب کارشان برسند و مراقب باشند.

امام جمعه گرگان همچنین با اشاره به روز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در روز چهارشنبه آینده روز اول ذیعقده گفت: کرامت این بانوی بزرگوار و کریمه اهل بیت و مدفن مطهر این بانوی بزرگوار باعث شده که حوزه‌های علمیه زیادی و با برکتی در اطراف حرم این حضرت تشکیل شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.