سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه خرمشهر:

همه عاملان حادثه متروپل باید مجازات شوند

حجت الاسلام عادل پور گفت : مسئول در چنین شرایطی حق اشتباه ندارد و همه عاملان حادثه متروپل باید مجازات شوند.

حجت الاسلام محمدجواد عادل پور، امام جمعه خرمشهر گفت : مسئولان پاسخگوی به سوالات و شبهات ایجاد شده برای مردم  در رابط با حادثه متروپل آبادان باشند و از آنجا که یک مسئول در چنین شرایطی حق اشتباه ندارد ، همه عاملان حادثه متروپل از شهرداری گرفته تا استانداری باید مجازات شوند.

او به بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص و درخواست مجازات مسببان این حادثه و پیشگیری از تکرار حوادث مشابه آن در کشور ، نبود  نظارت در ساخت و ساز را عامل اصلی این حادثه عنوان کرد.

امام جمعه خرمشهر حضور مردمی در امداد رسانی در حادثه متروپل آبادان را بی نظیر و برگرفته از حس انسان دوستی توصیف کرد و گفت : حضور به موقع و مستمر وزیر کشور در محل حادثه به صورت شبانه روزی در کنار همه ی دستگاه ها و نیروهای حاضر و بر عهده گرفتن فرماندهی و مدیریت این شرایط بحرانی توسط این مسئول را شایسته تقدیر خواند.

خطیب جمعه خرمشهر در خصوص پوشش خبری حادثه متروپل توسط رسانه ملی گفت : صداوسیما در جریان حادثه متروپل انصافا خوب عمل کرد، خبرنگاران آنها دل به خطر زدند و در همان لحظه در همان مکان خطر مستقر شدند اما صداوسیما خالی از اشتباه نبود، ولی باید دقت کرد که ضد انقلاب دنبال فرصت است و مردم هوشیاری خود را حفظ کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.