سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراز همدردی عزاداران اراکی با آبادانی‌ها

عزاداران امام صادق (ع) در اراک با نصب نوشته‌هایی جان باختن آبادانی‌های حادثه مترو پل را تسلیت گفتند.

عزاداران امام صادق (ع) در اراک با نصب نوشته‌هایی با عنوان " آبادان تسلیت" جان باختن آبادانی‌ها در حادثه مترو پل را تسلیت گفتند.

دمامه زن‌های اراکی با نصب کاغذ آبادان تسلیت" روی تبل‌ها با آبادانی‌ها ابراز همدردی کردند.

به مناسبت سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) کاروان غم در اراک به راه افتاد و همراه با این کاروان پیکر شهید احسان قدبیگی شهید صنعت دفاعی از میدان شهدا به سمت مصلی بیت المقدس حرکت کرد.

مردم عزادار استان مرکزی در سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع)، امام همامی که به عنوان پایه گذار مکتب جعفری نقشی تاثیرگذار بر احیا و حفظ شریعت اسلام داشت غرق در غم و ماتم شدند.

اقشار مردم شهید پرور شهر اراک همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) با حضور در کاروان غم در قالب دستجات عزاداری و سوگواری پیکر مطهر شهید جوان اراکی را تشییع کردند.

این کاروان غم امروز از میدان شهدا به سمت مصلی بیت المقدس اراک حرکت کرده و آیین تشییع پیکر شهید صنعت هسته‌ای و عزاداری شهادت امام حعفر صادق را برپا کردند.

حضرت امام جعفر صادق (ع) پیشوای ششم مسلمانان، در روز ۲۵ شوال به دست خلیفه‌ی عباسی، منصور دوانیقی مسموم و در مدینه به شهادت رسید. امام صادق (ع) به شیخ الائمه نیز معروف است، زیرا عمر ایشان از تمامی ائمه اطهار (ع) طولانی‌تر است. حضرت را در قبرستان بقیع در کنار پدر، جدّ و امام حسن مجتبی (ع) دفن کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.