سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف چهار تُن و ۲۴۱ کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده در کاشان

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان از کشف چهار تُن و ۲۴۱ کیلوگرم روغن خوراکی احتکارشده در کاشان خبر داد.

سرهنگ حجت‌الله بهامین گفت: با دریافت گزارشاتی مبنی بر احتکار روغن خوراکی در شهرستان کاشان پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان مراتب را در دستور کار قرار داد.

او گفت: پس از تایید و صحت این موضوع ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان کاشان از یک انبار مقدار چهار تُن و ۲۴۱ کیلوگرم روغن احتکاری کشف و ضبط کردند.

سرهنگ بهامین در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری فروشنده مواد مخدر در فضای مجازی در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد و گفت: طی پایش‌ها و مراقبت‌های فضای مجازی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان از فعالیت فردی در خرید و فروش مواد مخدر در سطح شهر کاشان مطلع شدند.

در تکمیل تحقیقات تخصصی پلیس، این فرد شناسایی و در یک عملیات برنامه‌ریزی شده در حین فروش مواد مخدر دستگیر شد و در بازرسی از خودرو این فرد مقدار یک کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک آماده عرضه کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی کاشان از اعتراف فرد مورد نظر به انجام اعمال مجرمانه خود و تبلیغ و فروش مواد مخدر به منظور جذب مشتری بیشتر در فضای مجازی، در بازجویی‌های مأموران خبردادو گفت: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.