سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه مطرح کرد

لزوم رصد جرائم احتمالی در دنیای دیجیتال

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: ورود به شرایط جدید خطراتی را به وجود می‌آورد و لازم است پیش‌بینی‌های لازم برای پیشگیری از تخلفات صورت گیرد.

جهانگیر گفت: دنیای آینده متعلق به نسل و دانش نو است و هر کسی که با تاخیر در این دنیا وارد شود، مطمئنا با تهدیداتی مواجه می‌شود و فرصت‌های زیادی را از دست خواهد داد و باید خودمان را برای ورود به دنیای جدید دیجیتال آماده کنیم و در بحث قوانین و مقررات و همچنین تعریف حریم خصوصی، باید کار‌های جدید و به روزی را انجام دهیم.

به گفته معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، در دنیایی زندگی می‌کنیم که اگر فرصتی ایجاد می‌شود و عرصه‌هایی به وجود می‌آید که مردم علاقمند به حضور در آن هستند و دانش‌های نوین پا به عرصه می‌گذارند ما به‌عنوان یک دستگاه دیدبان و آینده‌نگر باید به این عرصه‌ها ورود کنیم.

او گفت: اگر شرایطی برای مردم ایجاد شود به موازات ممکن است خطراتی برای آن‌ها نیز ایجاد شود و در هر عرصه‌ای لازم است از جنبه حقوقی و قضایی پیش‌بینی‌های لازم برای پیشگیری از تخلفات و آسیب‌ها و جرائم احتمالی رصد و پیش‌بینی صورت گیرد.

رویداد بین‌المللی رمز ارزش، رمز پول، متاورس، بلاکچین، اقتصاد دیجیتال، تجهیزات و صنایع وابسته (متاراد) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران درحال برگزاری است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.