سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همرزم سردار سلیمانی در مراسم زرندیه:

دشمن می‌خواهد با جنگ روانی مردم را ناامید کند

سردار اسدالله گنجعلی گفت: دشمن ۵ جنگ تمام عیار را علیه نظام اسلامی شکل داده که یکی از آن‌ها جنگ اقتصادی است.

 

مراسم گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر با سخنرانی سردار اسدالله گنجعلی از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع آسیابک شهر مامونیه مرکز شهرستان زرندیه برگزار شد.

سردار اسدالله گنجعلی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

از ابتدای انقلاب تا امروز فشار‌های زیادی از سوی آمریکا و عمال آن به نظام مقدس اسلامی وارد شده، اما امروز دشمن ۵ جنگ تمام عیار را علیه نظام اسلامی شکل داده و خود آمریکایی‌ها می‌گویند اگر یک دهم این فشار‌ها را به کشور دیگری وارد می‌کردیم تا الان نابود شده بود.

یکی از این جنگ‌ها جنگ اقتصادی است و جنگ روانی از دیگر برنامه‌های جدی دشمن علیه ایران اسلامی است که می‌خواهد مردم را ناامید کرده و در جامعه اختلاف افکنی کند؛ همچنین در جنگ فرهنگی و اعتقادی ترویج عرفان‌های کاذب، بی حجابی و بدحجابی و ضربه به اعتقادات را دنبال می‌کنند.

هجمه اطلاعاتی و امنیتی از دیگر زمینه‌های هجوم دشمن است که حملات سایبری، ترور دانشمندان هسته‌ای و جاسوسی در این راستا تعریف می‌شود، مسأله دیگر جنگ نیابتی است که در عراق و سوریه مشاهده کردیم.

مردم با وجود فشار‌های فراوان همواره با مقاومت خود حماسه آفریدند و رهبر معظم انقلاب با اشاره به محصول تلاش ۴۰ ساله در بیانیه گام دوم انقلاب اینگونه می‌فرمایند که به کشور و ملتی مستقل، آزاد، مقتدر، با عزت، متدین، پیشرفته در علم، انباشته از تجربه‌های گرانبها، مطمئن و دارای تأثیر اساسی در منطقه و منطق قوی در مسائل جهانی دست یافته ایم.

این حماسه‌ها و پیروزی‌ها و رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مجاهدت‌های حاج قاسم سلیمانی را مدیون توکل به خدا، رهبری‌های حکمیانه امامین انقلاب، مردم انقلابی و بصیر و نیرو‌های مسلح مقتدر هستیم.


در نبرد با آمریکا شهدای عزیزی مانند حاج قاسم سلیمانی را تقدیم کردیم که فرمانده‌ای شجاع، فداکار و بی نظیر سپاه اسلام بود که تاریخ بشر مانند او را یا ندیده یا کمتر دیده است و سردار سلیمانی یک پاسدار انقلابی، جهانی، متدین و ایثارگر بود که انقلاب به او مدیون است.

جهان بشریت با ستایش و تحسین از شهید سلیمانی به عنوان اسوه مقاومت و حمایت از مظلومان یاد می‌کند، در حالی که حاج قاسم فرمانده با صلابت بود همواره تواضع داشت، حاج قاسم معمار ۴ دهه شکست آمریکا در منطقه است.

سردار سلیمانی به عنوان یک سرباز ولایت مقاومت فعال را عینیت بخشید و سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را با شکست مواجه کرد و مانع سیطره آمریکا بر عراق و سوریه شد و از شکست یمن درتوطئه سعودی و آمریکایی جلوگیری کرد.

اگر این مقاومت فعال نبود به فرموده رهبر معظم انقلاب باید در کرمانشاه و همدان می‌جنگیدیم، امروز نه تنها در ایران بلکه صحنه منطقه مقاومت و جهان اسلام در گیر مقابله با آمریکا است، امروز بشریت و اروپایی‌های خبیث مدیون حاج قاسم سلیمانی هستند.

جبهه مقاومت اجازه نمی‌دهد که فرمایش امام شان زمین بماند و یقینا اسرائیل تا زمانی که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید نابود شود، حاج قاسم بسیج جبهه مقاومت را تشکیل داد.

اگر دشمن ضعف ما را ببیند به دشمنی مبادرت می‌ورزد، اما اگر مقاومت و قدرت ما را دید مجبور به عقب نشینی است و هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، دشمنی آمریکا فقط مربوط به امروز نیست که کسانی گمان کنند با رفتن ترامپ مشکلات حل می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.