سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیسیون عمران مجلس:

متخلفان سانحه متروپل آبادان را به مردم معرفی می کنیم

رئیس کمیسیون عمران مجلس به حادثه فروریختن ساختمان متروپل در آبادان واکنش نشان داد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: متخلفانی که باعث فروریزش ساختمان متروپل آبادان شدند، به مردم و به دستگاه قضایی معرفی خواهیم کرد.

آقای رضایی کوچی گفت: کمیسیون عمران مجلس گزارشی از عملکرد دستگاه‌ها و اشخاص را تهیه می کند تا در نشست علنی ۲ هفته آینده خوانده شود.

دوم خرداد ماه بخشی از ساختمان ۱۰ طبقه متروپل آبادان فروریخت که در ساعات اولیه این سانحه، فوت شدن ۱۰ نفر و زخمی شدن ۳۲ نفر اعلام شد.

گزارش ها نشان می دهد با وجود اینکه متروپل در سال ۹۸ با حضور شریعتی استاندار وقت خوزستان افتتاح شد، دچار مشکلات فنی و مهندسی بوده است.

به گفته استاندار کنونی خوزستان، علت ریزش ساختمان رعایت نشدن قوانین و مقررات و اصول فنی است.

آقای خلیلیان گفت که "مجوز احداث متروپل قبل از سال ۹۸ برای ۶ طبقه صادر شد که بعداً ۳ و ۲ طبقه به آن اضافه شده است."

اسنادی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد ناظر ساختمان متروپل به شهرداری منطقه ۱ شهرستان آبادان اعلام کرده "این پروژه پیش از تکمیل باید متوقف می شده تا اشکالات سازه ای آن برطرف شود."

بر اساس این اسناد، ناظر اعلام کرده اضافه شدن ۳ طبقه مازاد بر طراحی اولیه ساختمان متروپل، موجب تغییر شکل برخی ستون های ساختمان شده و احتمال ایجاد مشکل برای ستون های دیگر ساختمان پس از بارگذاری و بهره برداری وجود دارد.

برچسب ها: مجلس ، متروپل آبادان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
اولین مقصر خود ارگانهای دولت بوده
عباس گودرزی
۱۱:۰۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۱
سلام بدهکاران بانکی را معرفی کردید مردم چه کردند ؟ جز غم مدیران جاهلی که بر خود گمارده اند . حال مردم با مقصران چکار باید بکنند ؟ بروند منازلشان را بر روی خانوادشان خراب کنند ؟ حداقل بگویید اموال منقول و غیر منقول مقصرا ن جهت ساخت متروپل و تحویل به بنیاد مستضعفان برای هزینه بیمه و خسارات برای جانباختگان مصادره وخانوادشان تبعید و اشد مجازات ( اعدام در محل ) برای آنها تصویب شده
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۵ خرداد ۱۴۰۱
مثل کشته های 98 اموال نامشروع مسیولان اختلاسگران دانه درشت و....
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۵ خرداد ۱۴۰۱
ش۰م
ل۰ک
پ۰ق
۰
۰
۰
خوب که چی مگر مردم اون ها رو میشناسن اگر راست میگید لغو تابعیت کنید وتمام حساب های بانکی شون رو مسدود کنید وکد ملی شون رو بلک لیست کنید تا نتونن حساب بانکی باز کنن یا هیج فعالیت اقتصادی انجام بدن حتی از کشورخارج بشن
ناشناس
۰۳:۲۲ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
خخخخخخ