سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم گردوغبار و آلودگی هوا در هرمزگان

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان امروز پدیده شاخص استان گردوغبار ، کاهش کیفیت هوا و در مناطق غربی وزش باد شدید خواهد بود.

از ساعات ظهر امروز وزش باد شدید شمال غربی و کاهش میدان دید افقی در مناطق غربی استان از جمله بستک، پارسیان، بندرلنگه، بندرخمیر و جزایر خلیج فارس پیش بینی می‌شود.

با توجه به ماندگاری گردوغبار و کاهش کیفیت هوا در استان، توصیه می‌شود که از تردد‌های غیر ضروری و قرارگیری در فضای باز خودداری شود.

بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه پایش هوای کشور، میزان شاخص کیفیت هوا در شهر بندرعباس اکنون (ساعت ۹ صبح) به ۳۲۳ میکروگرم رسیده است و هوای این شهر همانند روز گذشته در شرایط خطرناک قرار دارد.


بیشتر بخوانید


از روز جمعه به تدریج کیفیت هوا بهبود خواهد یافت.

از بعد از ظهر امروز تا صبح شنبه خلیج فارس و تنگه هرمز با وزش باد‌های نسبتا شدید غربی مواج و متلاطم خواهد بود و سرعت باد به ۵۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع موج به بیش از ۱۸۰ سانتی متر می‌رسد.

با توجه به نامساعد بودن شرایط دریا توصیه می‌شود که شناور‌های سبک و صیادی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر و اسکله‌های غربی و مرکزی استان اتخاذ شود.

طی امروز و فردا دمای هوا تغییرات چندانی نخواهد داشت، اما روز شنبه افزایش نسبی دما (۱ تا ۲ درجه) در استان پیش بینی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.