سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم حاکمیت "مدیریت مبتنی بر علم" در فارس

استاندار فارس با تأکید بر لزوم حاکمیت «مدیریت مبتنی بر علم» در این استان گفت: همه عرصه‌های خدمت رسانی قابلیت تحول جدی را با استفاده از علم و دانش دارد.

محمدهادی ایمانیه در آیین افتتاح دفتر پارک علم و فناوری و مرکز نوآوری صنعت نفت در شرکت گاز استان فارس به پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و خواست مردم در خودکفایی و استقلال کشور اشاره و گفت: در مقابل اراده مردم ایران تمام دنیا جمع شدند تا از پیشرفت کشور جلوگیری کنند.

او، نقطه عطف شکستن تهاجم‌ها را فتح خرمشهر دانست و گفت: رشادت‌های رزمندگان باعث شکست عزم جدی جهان برای مقابله با انقلاب اسلامی شد؛ اما به لطف خداوند متعال و ایثارگری ایثارگران عزیز در رسیدن به این اهداف با شکست روبرو شدند.

استاندار فارس با تاکید بر حاکمیت «مدیریت مبتنی بر علم» در استان فارس، گفت: همه عرصه‌های خدمت رسانی قابلیت تحول جدی را با استفاده از علم و دانش دارد؛ بنابراین خدمت مبنی بر علم و دانش اساس کار دستگاه حاکمیتی استان فارس است.

ایمانیه به حضور و بروز علم در جای جای زندگی مردم اشاره و گفت: به عنوان مثال اصلاح شیوه‌های قدیمی و استفاده صحیح از منابع انرژی با بهره گیری از «علم» می‌تواند باعث توسعه همه جانبه شود.

استاندار فارس راه‌اندازی مرکز نوآوری صنعت نفت استان را نمادی از رسوخ علم در بخش انرژی برشمرد و گفت: علم در کنار فعالیت‌های اجرایی صنعت گاز و نفت قرار گیرد تا با افزایش بهره وری و هزینه کمتر مشکلات کشور حل شود.

او گفت: «نفت و گاز» برای کشور حیاتی است و افتتاح دفتر پارک علم و فناوری و مرکز نوآوری صنعت نفت استان اقدام مبارکی در راستای اعتلای بخش انرژی کشور است.

ایمانیه در ادامه خواستار حضور و تعامل جدی دانشگاه‌های استان با این نهاد شد و بر حضور نماینده مراکز آموزش عالی استان تاکید کرد.

استاندار فارس همچنین از تداوم پیگیری‌ها برای واگذاری زمین برای ساخت پارک علم و فناوری نفت و گاز استان خبر داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.