سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسارت ۳۵ میلیون تومانی توفان به زیرساخت‌های برق منطقه سیستان

توفان ۳۵ میلیون تومان به زیرساخت‌های برق منطقه سیستان خسارت وارد کرد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: وقوع طوفان گردوخاک و پراکنده شدن ریزگرد در منطقه سیستان طی روز‌های گذشته ۳۵ میلیون تومان به زیرساخت‌های حوزه برق این منطقه خسارت وارد کرد.

علیرضا شهرکی گفت: وقوع توفان گردوخاک و پراکنده شدن ریزگرد در منطقه سیستان طی روز‌های گذشته ۱۸۹ نفر از مردم منطقه ‏را راهی بیمارستان و مراکز درمانی کرد که از میزان ۲۲ نفر در این مراکز بستری شدند.

او گفت:  پنجشنبه/دیده غالب جوی در منطقه سیستان در شمال سیستان و بلوچستان همچنان توفان گرد و خاک خواهد بود شهرکی گفت: تمامی نیرو‌های ‏امدادی و خدمات‌رسان در مسیر‌های ارتباطی منطقه سیستان آماده‌باش ‏هستند تا در صورت نیاز اقدام به کمک‌رسانی به شهروندان کنند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به پیش‌بینی توفان برای فردا در این شرایط توصیه می‌شود افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی یا ریوی، زنان باردار و شیرده، سالمندان و کودکان از تردد، فعالیت طولانی و سنگین در خارج از منزل خودداری کنند.

به گفته مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان؛ از صبح روز پنجشنبه تا ظهر یکشنبه وزش باد شدید تا خیلی شدید سبب ایجادتوفان گردوخاک در زابل، زهک، نیمروز، هامون و هیرمند خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان توصیه کرد شهروندان از قرار گرفتن در فضای باز و تردد غیر ضروری در جاده‌های شمال استان تا حد امکان اجتناب کنند.

برچسب ها: طوفان ، خسارت طوفان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.