سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش درگیری ها با مشارکت فرهنگی مردم و مسئولان

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کاهش ۶۰ درصدی نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محمد موسوی در جلسه معارفه فرماندهان انتظامی روستای اسفندان و دیشموک با بیان اینکه در دو ماهه امسال کشفیات نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۱ درصد افزایش داشته گفت: طی این مدت ۱۳۸ سارق دستگیر شدند و ۳۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شد.

او می گوید: پلیس در زمینه کشف سلاح در مراسم های عزاداری، با هیچ کس تعارف ندارد و با هر گونه تیر اندازی در مراسم خاکسپاری و عروسی به جد برخورد می شود. 

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به کاهش ۶۰ درصدی نزاع دسته جمعی در دو ماهه اخیر نسبت به مدت مشابه پارسال در این شهرستان گفت: خوشبختانه درگیری ها با مشارکت فرهنگی مردم و مسئولان کمتر شده که یکی از رویه های پلیس جوان گرایی و استفاده از افسران پلیس در رده های فرماندهی است.

به گفته موسوی، به تمامی کسانی که شبانه در بخش دیشموک اقدام به تیراندازی می کنند هشدار داده می شود و نیروی انتظامی با مشارکت دستگاه های امنیتی و نظامی با هرگونه بی نظمی برخورد قاطع می کند. 

او می گوید: تا کنون از ظرفیت ریش سفیدان، بزرگان و معتمدان در دیشموک کم تر استفاده شد که ضرورت دارد مردم و مسئولان از این ظرفیت استفاده کنند.

گفتنی است در پایان این جلسه طی آئینی ستوان یکم عارف تیمار به عنوان فرمانده جدید اسفندان و سروان مرتضی فضیلت فر به عنوان فرمانده جدید دیشموک معرفی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.