سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور در سفر اراک:

کمترین میزان وقوع جرائم در بین نیرو‌های مسلح کشور وجود دارد

حجت الاسلام پورخاقان گفت: سلامت نیرو‌های مسلح نتیجه اهتمام فرماندهان و مسئولین در سازمان قضایی و عقیدتی و سیاسی است.

حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان شاهرضایی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مرکزی در ارک در جمع خبرنگاران مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

کمترین میزان وقوع جرائم در بین نیرو‌های مسلح کشور و به نسبت در استان مرکزی وجود دارد و این نشانه اهتمام فرماندهان و مسئولین در سازمان قضایی و عقیدتی و سیاسی و؛ و نظارت‌های آن‌ها است که سلامت نیرو‌های مسلح نتیجه این اقدامات است.

رسالت اصلی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، صیانت از نیرو‌های مسلح به عنوان رکن رکین کشور ایران است و اگر هم همین حداقل‌ها وجود داشته باشد و مرتکب جرمی شوند در این زمان، رسالت دوم رخ می‌دهد.

در این مرحله با اقتدار و محکم با فرد مجرم در نیروی مسلح برخورد قاطع می‌شود چراکه نیروی مسلح اگر از معیار منحرف شده و مرتکب جرم شود نتایج زیانبار اون به مراتب بیشتر و بالاتر از افراد عادی است.

بیشتر امنیت کشور مرهون نیروی نظامی و انتظامی مقتدر و معتقد و مکتبی و در رکاب مردم است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی همه این موارد در نیروی مسلح مشاهده می‌شود.

در هر جایی احتمال تهدید وجود دارد و قطعا دشمن به دنبال نفوذ در این نیرو‌ها است و وظیفه ما شناسایی عواملی است که می‌تواند خللی به سلامت و اقتدار این نیرو‌ها وارد کند.

پیش از هرچیز به دنبال پیشگیری از مسائل و مشکلات و وقوع جرم هستیم، در اجرای بند ۵ اصل ۱۵۶ قانون اساسی این پیشگیری دنبال می‌شود و در این راستا کلاس‌های مختلفی برگزار می‌شود.

در پایان این مراسم همت محمدی به عنوان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مرکزی معرفی و از حجت الاسلام عبداللهی رئیس سابق قدردانی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.