سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شمار بازداشتی‌های حادثه متروپل آبادان به ۱۱ نفر رسید

فرماندار ویژه آبادان گفت: ۱۱ نفر از مسئولان محلی مقصر بروز حادثه‌ی تروپل آبادان بازداشت شدند.

احسان عباسپور، فرماندار ویژه آبادان گفت: ۱۱ نفر از مسئولان محلی مقصر بروز حادثه‌ی تروپل آبادان از جمله سه شهردار متوالی آبادان با حکم دادستان این شهرستان بازداشت شدند.

دیروز این آمار ۱۰ نفر اعلام شده بود.

به گفته او استقرار تمام نیرو‌ها و حضور گسترده نیرو‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و امدادگران سبب شده تا روند آواربرداری و آسیب دیدگان حادثه متروپل این شهرستان با سرعت زیادی در حال انجام باشد.

این مسئول از افزایش سرعت آواربرداری نسبت به روز‌های گذشته خبر داد و با تاکیدی دوباره بر ناپایدار بودن بقایای این سازه از مردم خواست به منظور جلوگیری از افزایش تلفات محل حادثه را ترک کنند و خبر‌ها را از رسانه‌های نا معتبر و تایید نشده بازنشر نکنند.

فرماندار آبادان آخرین آمار جانباختگان متروپل را ۱۴ نفر و مصدومان آن را ۳۷ نفر اعلام کرد و گفت: بسیای از آن‌ها پس از دریافت خدمات درمانی از بیمارستان ترخیص شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
چرا یک سخنگوی درباره تعداد فوتی ها یا افراد بازداشتی مصاحبه نمیکند؟ اینقدر اخبار ضد و نقیض گفته شده دیگه نمیشه اعتماد کرد چه کسی راست ...
تا دیروز که طبق اخبار منتشرشده توسط رییس اورژانس، مالک ساختمان دستگیر شده بودند
از دیشب همان مالک دستگیرشده جزو فوتی های زیر آوار اعلام شد
به حق چیزهای نشنیده....

حالا چرا خبرنگار صدا و سیما با هر کسی مصاحبه میکنه را پخش میکنید، یا از فرماندار بپرسه یا از سخنگوی معرفی شده درخصوص این حادثه!!!