سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهنگ دوران مقدس باید احیا شود

جانشین سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: فرهنگ جبهه و فداکاری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس باید در مدیریت امروزی و برای تلاش جهادی الگوسازی و احیا شود.

سردار طالب رحیمی در آیین گرامیداشت سالروز سوم خرداد در مهاباد گفت: فتح خرمشهر با رشادت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در آن دوران در شرایطی محقق شد که رزمندگان اسلام با دست خالی موفق به این تاریخ سازی شدند.

وی گفت: «حماسه سوم خرداد» تا همیشه تاریج جاری و ساری است، سوم خرداد سال ۱۳۶۱ یادآور جلوه‌ای شکوهمند از تاریخ دفاع مقدس است که بایستی آن را قله ظفرمند رزمندگان اسلام در آن دوران عنوان کرد.

سردار رحیمی با اشاره به حرکت شجاعانه دولت در آزادسازی ارز ترجیحی نیز گفت: دشمنان ما در داخل و خارج می‌خواهند برکات این طرح را که جلوی فساد و رانت را در کشور خواهد گرفت را کم ارزش جلوه داده و مردم را ناامید کنند.

جانشین سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: اعمال سیاست تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی در دولت قبل نه تنها مدیریت بازار ارز را با چالش مواجه کرد، بلکه فرصت جدیدی از فساد و رانت اقتصادی در بازار ارز بوجود آورد و حذف آن گام بلندی در جهت مقابله با فساد خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.