سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه الکامپ، تلکام و شهرهوشمند در شیراز برگزار می‌شود

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از برپایی هجدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام، نخستین نمایشگاه شهرهوشمند به همراه پنجمین نمایشگاه شهر زیبا از نهم تا دوازدهم خرداد خبر داد.

حمید سلیمان پور گفت: پس از سه سال وقفه به علت شیوع کرونا، هجدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام استان فارس از نهم تا دوازدهم خردادماه با حضور شرکت‌های دانش بنیان، فعالان حوزه ICT، سرمایه‌گذاران و دستگاه‌های اجرایی فعال در حوزه شهر هوشمند، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، فناوری های نوین، رمزارزها و رسانه‌های دیجیتال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس در شیراز برگزار می‌شود.

او با تاکید بر اینکه نمایشگاه امسال بر فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌های حوزه فناوری اطلاعات تمرکز دارد، هدف از برگزاری نمایشگاه را ایجاد زمینه آشنایی، تعاملات فناورانه و ارایه توانمندی‌های بخش خصوصی به عنوان عرضه کنندگان خدمات با سرمایه گذاران و همچنین بخش دولتی عنوان کرد.

سلیمان پور از اهداف دیگر این نمایشگاه را ارائه آخرین دستاوردها مرتبط با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد و افزود: همزمان با هجدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام، امسال نخستین نمایشگاه شهرهوشمند و پنجمین نمایشگاه شهر زیبا نیز برگزار می‌شود که با برپایی کارگاه های مختلف و مرتبط با حوزه شهری همراه خواهد بود.

سرپرست اداره کل ICT فارس در پایان از علاقه مندان، شرکت‌ها و نهادهای استانی برای حضور در این نمایشگاه که فرصت خوبی برای ارائه توانمندی‌ها در حوزه فناوری اطلاعات و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فعالان این حوزه در استان دعوت کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.