سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نهادینه سازی پدافند غیر عامل با همراهی رسانه

قائم مقام صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: پدافند غیر عامل موضوعی حیاتی در کشور است.

قائم مقام صدا و سیمای خراسان جنوبی در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی شورای پدافند غیر عامل استان گفت: موضوع پدافند غیر عامل موضوع یک هفته خاص نیست زیرا  پدافند غیر عامل موضوع حیاتی در کشور است که سازمان‌ها و نهاد‌ها باید بیش از گذشته برای نهادینه شدن آن برنامه ریزی کنند.

زارع گفت: دستگاه‌های مختلف باید برای فرهنگ سازی ایده‌های خود را ارائه دهند تا برنامه سازان صدا و سیما بر اساس آن تولیدات اثر بخش در این خصوص داشته باشند.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری هم به ابلاغ سیاست‌های جدید شورای پدافند غیر عامل به استان‌ها اشاره کرد و گفت:باید هر چه سریعتر این سیاست‌ها بر اساس شرایط فرهنگی و اجتماعی استان بومی سازی شود تا برنامه‌ها اثرگذاری بهتری داشته باشد.

هاشمی گفت: استکبار جهانی با تهدیدات رسانه‌ای و فضای مجازی سعی در نابودی فرهنگ کشور‌ها را دارند و جهاد تبیین موضوعی است که تحقق آن پاسخ تمام این توطئه‌ها را می‌هد.

او پدافند غیر عامل را دیده بانی برای هشدار دادن و جلوگیری از خطرات و آسیب‌ها و تهدیدات در جامعه دانست و گفت:باید مردم و مسئولان به این باور برسند که پدافند غیر عامل ضروری است وادارت و سازمان‌های باید هر سال در این خصوص برنامه ریزی داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.