سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی:

سفر رییس جمهور به نقطه صفر مرزی نشان دهنده امنیت پایدار در کشور است

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور و هیات همراه به این استان گفت: حضور آیت الله رئیسی در نقاط صفر مرزی این استان نشان از امنیت پایدار و مثال زدنی در کشور بویژه مناطق مرزی دارد.

سردار حسین خانی در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در سردشت ضمن تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: سفر رییس جمهور به استان در حالی انجام گرفت که دولت در حال اجرای طرح جراحی اقتصادی است و معاندین و دشمنان نظام با رجزخوانی و تبلیغات گسترده خود می‌خواستند کشور را به سمت ناآرامی بکشانند.

حسین خانی می گوید: این امنیت و آسایش به برکت خون شهداست، شهدایی که مسیر را برای ما روشنایی بخشیدند و ما باید با تمام توان ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم.

فرماندار سردشت نیز در این مراسم ضمن یاد و خاطره شهدای معظم انقلاب اسلامی گفت: آزادسازی خرمشهر یک روز تاریخی و ماندگار در ایران اسلامی است، ما هر آنچه که داریم به خاطر آن روز‌های تاریخی است که به دست فرزندان ایران اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل رقم زده شد.

لقمان خسرو پور گفت: ما روز‌های تاریخی زیادی را در طول دوران انقلاب اسلامی پشت سر گذاشتیم و امروز که به این عظمت، اقتدار و توانایی در سطح بین الملل رسیده‌ایم به خاطر آن روز‌های پر افتخار و تاریخی است.

او می گوید: دشمنان تمام توان تسلیحاتی خود را در جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی به کار گرفته و حتی از سلاح‌های کشتار جمعی برای بمباران شهر‌ها و مناطق مسکونی و سلاح‌های شیمیایی علیه مردم مظلوم سردشت استفاده کردند با این وجود هرگز به اهداف شوم خود دست نیافتند؛ و‌ی ادامه داد: تاکنون نیز دشمن نتوانسته است ذره‌ای از ایثار و رشادت ملت ایران بکاهد، زیرا مردم ما با نثار خون خود در مقابل آن‌ها ایستاده اند.

فرماندار سردشت با بیان اینکه باید روز‌های تاریخی و ماندگار را همیشه گرامی داشت، گفت: این روز‌ها را گرامی میداریم تا این ارزش‌های انقلابی و جهادی و روز‌های تاریخی مکرر در جامعه ساری و جاری و نسل به نسل انتقال داده شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.